Ik ben een niet-elektronische ingenieur, en ik er een nodig!

M

mrdarklight

Guest
Hallo allemaal, Ik heb de behoefte aan een elektronisch ingenieur voor een product dat ik ben het ontwerpen. Ik voor het eerst zou moeten een aantal vragen te stellen over de haalbaarheid van het ontwerp, en vervolgens, zodra dat is vastgesteld, zou moeten hem / haar om een prototype te maken. Dit ontwerp is in wezen een dvd-speler met een eigen scherm, dat DVD's afspelen als je ze binnen wil ik vragen dat het eerste consult gratis zijn, maar natuurlijk ben ik bereid te betalen voor een prototype op een afgesproken prijs. Neem contact met mij op robmh@mps.com als je geïnteresseerd bent. Dank je wel!

Ik denk dat een ingenieur zal niet genoeg zijn voor dit project. Ten minste 4: Analoge ontwerper Digital Designer Lay-out engineer Application engineer

Dan zal ik er een nodig engineer / ontwerper aan de anderen te overzien. Ik wil een man die kan leveren aan mij een prototype, en kan me vertellen op voorhand hoeveel het gaat kosten. Ten aanzien van degenen die nu beschikbaar zijn, de mijne is meer voor een kiosk toepassing - de video, maar geen geluid en geen behoefte aan een clamshell-of draaibaar scherm. Lage kosten gaat naar de meest belangrijke factor zijn, dus we strippen van alles uit de overbodige spullen. Ook kan het een eigen video-formaat, of een niet-DVD-formaat, hoewel ik denk dat het bijna zou moeten worden DVD om de kosten laag te houden.

Ik stel voor het naderen van fabrikanten die nu al dvd-spelers. Ik vermoed dat, tenzij u een bestelling plaatst voor minstens 50.000 eenheden die je niet in staat zal zijn om dit te doen voor minder dan de kosten van bestaande eenheden.

Hmm, ook als iemand hier wil helpen, laat het me weten op het e-mail adres hierboven. Bedankt!

Heb je een richtprijs? Wat is het volume dat je verwacht te produceren?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back