Iets over UWB Modulatie, sommige vraag

L

lordfire

Guest
Ik heb gelezen wat papieren voor UWB modulatie, want ik ben geen student voor communicatie engineering, begrijp ik niet duidelijk over de modulatie regeling over UWBEr zijn twee verschillende groepen voor de ondersteuning van hun eigen modulatie regeling, een is gebaseerd op CDMA gesteund door Motorola, de andere is OFDM ondersteund door Intel et al., ik vraag me af of Impulse radio-systemen is opgegeven., now the standarization for 802.15.3a is based on carrier modulation,

of De carrierless stijl is opgegeven,
nu de normalisatie voor 802.15.3a drager is gebaseerd op de modulatie,Daarom is er iets nutteloos voor ons het ontwikkelen van RF-systeem op basis van impuls radio?

Van math je zou kunnen ontvangen als crosscorrelate (vouw) uw input met de veronderstelde verzenden signaal.

Voor op basis van een vervoerder signaal dat u gebruik maken van de natuurlijke fysische eigenschappen van een tank circuit (oscillator) en correleren met de daaruit voortvloeiende sine golfvormen.

Voor een sequentie op basis signaal kon je de bijpassende nummer.Dit wordt gedaan met 1-4bits accu's in digitale logica.

Dus er zijn twee bekende toepassing van methoden voor de correlatie signalen typen.Als andere signalen types zijn meer generieke gebruikt A / D DSP correlatie / methoden ontvangen worden gebruikt.In de meeste gevallen van een combinatie van vervoerder gebaseerd en generieke gebaseerde methode wordt bijvoorbeeld gebruikt 802.11a.

Engineering is een bekende selectie van wat kan worden gedaan uit de wiskunde standpunt en wat zijn de uitvoering het gevolg is in de fysieke wereld rekening houdend met de menselijke vraag.

Als er implemenation enkele effectieve methoden voor UWB-signalen op basis van willekeurige pols engineering zal hebben meer opties.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back