iemand hier een goeroe in halfgeleider fysica?

J

jinyong

Guest
Is er iemand hier een goeroe in halfgeleider fysica?Ik heb een vraag over de diode natuurkunde als iemand zou kunnen helpen kunt u reageren.

Jesienią na rynek trafi jedna z najbardziej oczekiwanych i kontrowersyjnych gier, a mianowicie Grand Theft Auto V (GTA V) dla komputerów PC oraz konsoli Xbox One i PlayStation 4. Opisywana gra od kilku miesięcy jest już dostępna na starsze konsole Microsoftu i Sony, a więc Xbox 360 i PlayStation 3. Od tamtego czasu programiści i graficy z Rockstar ...

Read more...

Ga je gang en de vraag.Ik weet zeker dat iemand hier het antwoord zou kunnen leveren.

Ik heb gelezen over halfgeleider fysica van de diodes.
Voor een PN junctie diode, het totale potentieel in de halfgeleider gelijk is aan de ingebouwde potentieel minus de toegepaste spanning.

Phi = Phi (built-in)-Va (spanning toegepast)

Mijn vraag is wat er gebeurt als de Va hoger is dan de Phi (built-in)?Zal de Phi = negatief?Maar hoe komen ze altijd uitgaan daling van ~ 0.7V voor diodes.

Te zien wat ik bedoel verwijzen naar vergelijking 4.2.1 van
http://ece-www.colorado.edu/ ~ bart/bo...ter4/ch4_2.htm

Bedankt.

Wanneer va phi overschrijdt (build-in), zal de diode naar voren worden vertekend.en ga je ziet veel van de huidige bedrag.De verbinding kan alleen 0.7V, daarna, het is nauwelijks kunt u spanning die op het junctin (anders te verhogen, kunt u beschadiging van de diode).
Controleer ieder boek over hoe de diode wordt gebruikt, vindt u het antwoord.

Waarom is de formule = Phi Phi (built-in)-Va (spanning toegepast)?

Als Va> Phi (built-in), dan zou niet Phi negatief zijn?

Please help!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back