Iedereen ontwerp HDMI hier?

Q

quake

Guest
Hoi.Het lijkt erop dat HDMI wordt populair en sommige bedrijven hadden al brachten hun soc product met HMDI-interface, maar wat ik zie zijn IP-adressen, zoals die uit SiliconImage.Wat ik hoop te weten is: is HDMI een echte hot topic tegenwoordig?zijn er veel grote bedrijven ontwerp
dit?en doen ze gewoon gebruik van IP of zij ook het ontwerp van het IP?sinds bedrijf als SiliconImage HDMI IP's verkoopt, en sommige SOC integraters of HDTV ASIC LEVERANCIERS gebruik
het.Deze norm bevat ook analoge deel in, klopt dat?Het is lijkt mij dat
deze bedrijven hebben het octrooi, zo weinig andere co echt ontwerpen, toch?
Ik ben nieuw op dit gebied en geïnteresseerd in, hoop dat iedereen die vertrouwd is met het huidige ontwerp-of HDMI kan delen mij wat info.Bedankt

Hi Quake,

Het begin van DVI (Digital Video Interface).PC-industrie starten.Dan, HDMI begonnen.HDMI-audio-gegevens toegevoegd, die audiofiele-industrie willen.

Er zijn analoge en digitale deel aan HDMI.Een van de belangrijkste octrooi is in het herstel van de klok uit de datastroom (CDR), aangezien dit is een low-voltage seriële gegevensoverdracht.

De laatste keer dat ik hoorde van HDMI is dat de PC-industrie niet klaar like it.I Might Be Wrong.Wat ik begrijp is dat waarom niet gewoon gebruik aangepaste versie van de nieuwe PC seriële standaard zoals USB, Serial-ATA, fire-wire etc voor de interface?Groeten,
Eng Han

hi, thanks.U zegt het CDR, is dit een deel in de TMDS module?En is dit analoge gedeelte complex in vergelijking met enkele andere actuele onderwerpen zoals USB
PHY, etc?Of het is gewoon omdat dat is een octrooi, weinig
Co implementeren?Kunt u kort omschrijven de analoge deel?Ik weet niet veel over hoe goed doet het in de PC, maar het lijkt erop dat een goede keuze is in de consumentenelektronica en digitale tv's, omdat de gegevens worden doorgegeven in hoge kwaliteit en zonder compressie.
iemand meer weten, neem dan commentaar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back