Iedereen gebruikte GSM-modem (1900) van een bekende producent?

R

radu

Guest
hallo iedereen gebruikt een gsm-modem (1900) van een bekende manufc.?

If u spreekt over gsm embedded modems, dan weet ik allemaal van die standaard zijn op commando's modems, en de enige diference van een mobiele telefoons gebruikt als modem, is dat in het ingesloten een u niet over een geïntegreerde batterij op te laden controller. Misschien, als van ik weet, de S13m3ns modellen als de meeste standaard en goed usables in deze categorie, op dit moment helaas weet ik niet de exacte naam van het model van deze producent, maar u kunt snel zoeken op te voeren de site om ze te vinden. Met vriendelijke groet

Ja, ik weet dat ze standaard AT-commando's, maar ik was niet in staat om een bekende fabrikant die het produceren van hen te vinden, alles wat ik tegenkwam waren scketchy ongekende bedrijven

Ik heb onlangs Falcom A2D, Siemens MC-35 en Telit GM862 gebruikt voor een project, vindt u info op www.gm862.com , maar er is ook sagem ...

Hallo Ik heb de Sony-Erickson GM29 ingebouwde GSM-modem Makkelijk te gebruiken + komen met een harde schijf van de broncode voor de C51 (gebruik geen te schrijven van uw eigen! Bed code) + PDF-bestand voor instructies over het gebruik van Be lampetkan van de verbinding met RS232-aansluiting op de modem NO kruising draden beste Bobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back