iedereen die PICAXE microcontroller???

V

verilog_coder

Guest
Hoi,
Iedereen met picaxe microcontrollers?Ik moet assemblage code voor volgende programma

main:
tune 0, 6, ($ AA, $ 85, 43 dollar, $ 42, $ 40, $ 8A, $ C5, $ 43, $ 42, $ 40, $ 8A, $ C5,
43 dollar, 42 dollar, $ 43, $ C0, 65 dollar, 65 dollar, 65 dollar, $ EA, $ C5, $ 43, $ 42, $ 40, $ 8A, $ C5,
43 dollar, 42 dollar, $ 43, $ 80)
goto mainNeem ook eens een kijkje op dit onderwerp
ftopic157191.html

Thanks in advance
Last edited by verilog_coder op 07 maart 2006 11:58, edited in totaal 1 keer

Ik ben me bewust van het feit dat PICAXE is een "normale" PIC alleen met toegevoegde BASIC interpreter ..
En dat "gewoon" wordt de belangrijkste "hoofdpijn" ..

Ik denk dat je zal moeten dit feit te accepteren en niet proberen om een (of meer aankoop) stukken PICAXE-08M on-line uit, bijvoorbeeld: http://194.201.138.187/epages/Store.storefront/?ObjectPath=/ Winkels / Store.TechSupplies /

Ook denk ik niet dat iemand in staat zal zijn om u te helpen met de montage code (s) die zal worden excuted door een "normale" PIC op dezelfde manier als de TUNE opdracht wordt uitgevoerd door PICAXE-08M ..

Groeten,
IanP

well i dont wanna kopen.Als ik kan zien wat assemblage-code van deze instructie dan zal ik proberen de montage-code te schrijven voor eenvoudige pic.Naast deze controlleres niet veel programma geheugen.Slechts 80 lijnen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back