IE3D Tekening Concept

G

GoaGosha

Guest
Hallo Mensen,

Nadat ik weer ben begonnen met IE3D ik weer geconfronteerd
met een zeer harde en niet intuïtief (althans voor mij) GUI.

Heeft iemand hier in dit forum gevoel hetzelfde?
Denkt u dat deze tekening concept heeft meer voordelen dan de andere instrumenten hebben?

Ik veronderstel natuurlijk dat uiteindelijk zal ik er wel aan wennen, maar het probleem
is dat een keer (1 jaar eerder) kon ik goed in problemen vastgesteld IE3D
maar nu na een tijdje Ik voel me als newbie, waarschijnlijk omdat het gemakkelijker
Vergeet concepten die niet intuïtief zijn.

Ik ben ook bezig met Momentum, Sonnet & HFSS en soms
stoppen met het gebruik ze voor een tijdje, maar ik heb altijd weer de tekening
vaardigheden zeer snel.

Jian, misschien kun je uitleggen wat de gedachte achter het concept
van IE3D, waarom je dacht dat dit concept is goed voor het instellen van de problemen?

Bedankt.

Hi, GoaGosha: Dank u voor uw vraag.IE3D's GUI werd oorspronkelijk gebouwd voor zijn kracht en flexibiliteit in het modelleren van complexe structuren.Veel van hen is geëvolueerd in jaren.Ik begrijp dat sommige gebruikers als het erg veel en sommige gebruikers niet leuk.Voor gebruikers die aan wennen, kunnen ze veel doen.Sommige simulatoren zijn veel eenvoudiger.Het kan eenvoudiger te gebruiken.Echter, zij niet de macht hebben en ze kunnen niet veel problemen oplossen.

Zoals ik al eerder aangegeven, is lay-out IE3D editor (MGRID) omgaan met vertices en polygonen.U kunt zeer goede controle over functies laag niveau geometrie en het vereist veel opdrachten voor.Echter, voor sommige objecten op hoog niveau kan het vervelend om bepaalde globale geometrie functie veranderen.Om deze reden hebben we de uitgevoerde IE3DLibrary voor de parameters geometrie binnenkomst.Geparametriseerde geometrie binnenkomst kan maken veranderende globale parameters veel eenvoudiger.Toch zal het moeilijk zijn om kleine details te veranderen.Hoe dan ook, zijn twee manieren nuttig zijn en geen van hen kan de plaats van de andere volledig.We werken aan de eenmaking van de twee manieren.We zijn ook boeken vooruitgang voor de gebruikers te creëren lay-outs van andere hulpmiddelen.Dit jaar hebben we vrijgegeven de EM Socket MWO tussen 2004 en IE3D.Een gebruiker kan gebruiken IE3D alsof de gebruiker met behulp van de MWO 2004.We zetten ook de functie Automatische GDSII te IE3D Flow (AGIF).AGIF stelt gebruikers in staat om zeer ingewikkelde geometrie gemakkelijk te maken.In onze voorbeelden, demonstreren we hoe we een structuur met BGA Vias, solderballs, draad obligaties, gaten en dikke sporen en op de grond kunnen bouwen in een schot.Deze featuers maken geometrie binnenkomst veel vereenvoudigd.We moeten in staat zijn om een aantal links naar Cadence zeer binnenkort.Al deze inspanningen zijn te maken IE3D gemakkelijk voor verschillende soorten gebruikers.

Op IE3D, houden we de uitvoering van nieuwe functies in het en het kan nog veel veranderen in een jaar.Ik denk dat we een van de meest actieve verkopers in het verbeteren van producten.Ik denk dat je moet proberen om het vaker te gebruiken.EM simulatoren te maken hebben met geometrie.Ze zijn erg ingewikkeld.Wanneer je het niet gebruiken voor een lange tijd, kan je vergeet iets.Zeker, verwelkomen we gebruikers om feedback te worden verstrekt, zodat we verder kunnen verbeteren.U kunt suggesties om (at) zeland.com ondersteunen.Hartelijk dank!

Ik stel je leest boeken over elektromagnetische
en hebben enkele basisbegrippen, zal dat u profiteren
veel en beter begrip van ie3d's denken.
hoop helpt.

O ---..de GUI is verschrikkelijk ..zelfs eenvoudige functies zoals breuk naar het dichtstbijzijnde hoekpunt kan niet worden gedaan zonder gefrustreerd ...
Ik gebruikte het voor de wijziging van mijn ontwerp met elke iteratie till i get optimale respons ..Het kostte me een hele dag voor 10 iteraties ..
de GUI is zeer pijnlijk om te gebruiken ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back