ideeën voor projecten in WINCE

J

john2020

Guest
hi all

Kan iemand mij wijzen, moet wat applicatie ontwikkel ik voor mijn
laatste semester project met behulp van Windows CE, hebben we Intel Strong ARM SA1110/1111 boord? pls help me met een aantal mogelijke projects.i dit wilt doen als groot project.

Thanks & Regards
John

Hoi.Als je de ontwikkeling van Windows CE applicatoin, kunt u Microsoft Embedded Visual Tools (Embedded Visual C 3.0/4.0).Je kunt het downloaden van Microsoft.

\ http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1dacdb3d-50d1-41b2-a107-fa75ae960856&displaylang=en

Met vriendelijke groet.

hi petarpav

Ik heb de software voor embedded Visual C . Ik moet een aanvraag voor Platform Builder 5.0 bouwen, een aantal ideeën voor projecten op WINCE 5,0 willen.
als u een idee, delen met mij.

Thanks & Regards
John

Hoi.Dit is kernel image, geen toepassing.Wat is precies uw bord (manifacturer, artikelnummer ...)?

Met vriendelijke groet.

U kunt de WinCE video tutorial van Microsoft-website.de demo1.exe "bestand zegt hoe te maken kernel beelden.

hi allkan iemand me helpen met betrekking tot uitvoering van video-invoer apparaat voor WINCE 5.0?
wat alle specifieke gebieden ik moet weten voor de ontwikkeling van deze toepassing met behulp van embedded VC ?pls help me

groeten
john

hi all

iedereen kreeg idee tot uitvoering H323 voor WINCE 5.0? wat alle specofic gebieden die ik moet weten om mijn taak te vervullen? Is H323 broncode open sourced? pls help me.i nodig zijn om deze toe te passen op WINCE gebruik van ingebedde VC en het Platform Builder 5.0

groeten
john

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back