Ideeën voor project in microcontroller en telecom velden

F

farhantariq

Guest
hi Im student van BCE en willen op het gebied van Microcontroller / microprocessor en Telecom parallel aan te sluiten. Dus ik en om een ​​project te ontwikkelen door het betrekken van beide velden kan iemand mij helpen of geef me idee van een aantal projecten waaraan ik werk.

de meest eenvoudige project om mee te beginnen is het PSTN naar GSM-router heb je een ingang lijn en twee output lijnen twee output lijnen: vaste wirless terminal (GSM OM PSTN) PSTN-lijn als de gebruiker wil praten met PSTN-nummer dan de router zal de route oproep aan PSTN-uitgang lijn anders zal de router het gesprek naar GSM lijn als u meer informatie bevat aarzel dan niet om vuur te vragen in de Wire: idee:

Er is een OpenRISC project in opencore.org, kunt u deze gebruiken. Of Leon, een andere gratis CPU.

De man hoefde niet FPGA project dat hij behoefte heeft aan een microcontroller project Fire in The Wire: idee:

y dont u beginnen met eenvoudige DTMF-gebaseerde apparaat controle project? een microcontroller, ring detector, DTMF decoder IC, en enkele relais.

hey u kan het ontwerpen van een systeem dat gebaseerd is op de microcontroller die SMS stuurt naar gebruikers op het opsporen van een aantal parameters zoals brand of gas etc.

u kunt gaan basic microprocessor ontwerp met behulp van VHDL ga dan voor de FPGA

U kunt dit doen een project over digitale Scroll Board met behulp van enkele microcontrollers.

het ontwerpen van uw processor met extra apparaten op basis van andere onderwerp toepassing zou een betere keuze

u kunt aantonen time division multiplexing met behulp van microcontrollers

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back