ICD2 rev C door zuivere

M

mchp

Guest
Weet iemand waar ik kan vinden ICD2 rev C door zuivere?
Thanks a lot!

schematisch voor icd2 Rev.C is hetzelfde met icd2 Rev.B alleen pcb is dubbelzijdig

De HEX-bestanden die zijn opgenomen met revB en revC hebben MCLR ingeschakeld op 18F4550, maar noch PCB heeft een weerstand van MCLR van 18F4550 aan Vcc.De bijgevoegde HEX MCLR heeft uitgeschakeld, dus de weerstand is niet nodig meer is.
ARware.

PS Ik heb een dozijn of zo reserveonderdelen ICD2 kloon PCB's, indien geïnteresseerd,
contacteer mij.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

arware schreef:

De HEX-bestanden die zijn opgenomen met revB en revC hebben MCLR ingeschakeld op 18F4550, maar noch PCB heeft een weerstand van MCLR van 18F4550 aan Vcc.
De bijgevoegde HEX MCLR heeft uitgeschakeld, dus de weerstand is niet nodig meer is.

ARware.PS Ik heb een dozijn of zo reserveonderdelen ICD2 kloon PCB's, indien geïnteresseerd, contacteer mij.

geeft een schematische hebben en firmware van ICD2 ny zuivere
upload ik nodig deze

arware schreef:

De HEX-bestanden die zijn opgenomen met revB en revC hebben MCLR ingeschakeld op 18F4550, maar noch PCB heeft een weerstand van MCLR van 18F4550 aan Vcc.
De bijgevoegde HEX MCLR heeft uitgeschakeld, dus de weerstand is niet nodig meer is.

ARware.PS Ik heb een dozijn of zo reserveonderdelen ICD2 kloon PCB's, indien geïnteresseerd, contacteer mij.

Is een schematische hebben en PCB's voor ICD2 Clone Rev.c
Upload hier.

De PICKit 2 en 3 schematische beschikbaar zijn, kunt u een kijkje wilt nemen.

Schema voor ICD2 kloon.rev C. Opmerking ontbrekende R uit MCLR aan Vcc.U kunt gebruik maken van een R, 10K, aan Vcc of gebruik mijn HEX (zie hierboven) uit te schakelen MCLR.Ik denk dat het hele pakket, met Gerbers is gepost ergens in edaboard.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back