E
electronrancher
Guest
Alle huidige gevoel ampère I've seen vergelijken boven spoor naar een gevoel spanning, gecreëerd door een kleine serie weerstand.Ik zou willen vragen of er iemand heeft of heeft gezien een nieuw circuit in een stroomaansluiting boek of iets dat het waard is te proberen.Kunt u mij de pagina scannen of scan een snelle handgeschreven schema?
Ik zou waarschijnlijk passen een circuit gemaakt van 2n3904 of zoiets, dus als jullie hebben een mooi gevoel amp in descretes, laat het me een kijkje nemen op deze ook!
Anders dan dat, ik ben niet op zoek naar datasheets van IC's (ha - tenzij u de ontwerper, of hebben de interne schema's!) Of website-adressen met uitzondering misschien IEEE papieren of iets ..
Moderators: Jammer dat er niet een IC Design forum!hint hint ..
Ik zou waarschijnlijk passen een circuit gemaakt van 2n3904 of zoiets, dus als jullie hebben een mooi gevoel amp in descretes, laat het me een kijkje nemen op deze ook!
Anders dan dat, ik ben niet op zoek naar datasheets van IC's (ha - tenzij u de ontwerper, of hebben de interne schema's!) Of website-adressen met uitzondering misschien IEEE papieren of iets ..
Moderators: Jammer dat er niet een IC Design forum!hint hint ..