I2C PLL chip (in een tv-tuner) eindigend met "549"

F

fenugrec

Guest
Hallo allemaal,
Ik
ben gewoon een kans hier: zou iemand weten een I2C-gecontroleerde PLL chip voor TV-tuner-toepassingen met het nummer eindigt met "549"?Het wordt geleverd in een DIP-18-pakket.Het begin van het nummer op de chip is onleesbaar, dus dat
is alle info die ik ken.

Ook, het
is onderdeel van een Zenith 175-2411 tuner.

Dat is alles wat ik weet, en ik verwacht niet dat iemand te zijn * de * antwoord op mijn vraag, maar alle tips zou worden gewaardeerd.

Bedankt,
CSB

Hoi, Wat voor soort XTAL heeft en op welke pinnen is aangesloten.Het merendeel van de tijd
is het een chip zarlink zoals SP5055 of SP5748 enz. ..

Paul.

uitstekende punt.
Hier
is de extra pin-out van gegevens die ik
heb uitgevonden: (waarschijnlijk meer te komen, zoals ik sonde & trace rond de tuner)

XTAL is 4,00 MHz, aangesloten op een grappige manier:
een pin blijkbaar gaat via een kapje, om PIN2 op de PLL-chip.
tweede pin doet hetzelfde, op pin 3.
Ik
heb nooit gezien dat een dergelijke regeling, maar uiteraard het werkt ...

pin 17 wordt gemalen.
VCC is moeilijk te traceren ...

Er zijn 4 draden om dit gedeelte van de tuner.
1 - 1k weerstand aan pin4 van de PLL
2 - 1k weerstand aan pin5
3 - rechtstreeks aan pin14 met een grote pet op de grond.eventueel VCC?
4 - 10k, op een rare regeling caps & R, aan PIN1 en andere spullen

Ik vermoed pin4 en 5 van de PLL zijn SDA en SCL.

Ik heb ook gemerkt dat de'549 'wordt op de tweede lijn, en is dus geen verband met de deel-nummer.oops!

Dus, ik
zal moeten gaan door middel van een enkele gemeenschappelijke gegevensstaten.Kan iedereen de naam van een aantal mogelijke kandidaten voor een 18-pins, I2C-gecontroleerde PLL?
Ik doe het gegevensblad-lezing, maar een paar deel # s zou me helpen een hoop ...

Bedankt
Christian

Hoi, ik hoop dat ik veel van de punten van je.Zijn duidelijk een SP5055 of TSA5055 een kijkje op Google voor notitie vindt u alles over de plaats.Paul.Toegevoegd na 2 minuten:OOPS ik wilde schrijven SP5056 en TSA5056 Ze zijn 18 pin-apparaten.

Paul.Toegevoegd na 3 minuten:h ** p: / / www.chip.tomsk.ru / chip% 5Cchipfile.nsf/all/D71C903DD7DE5182C62570D4003A82BB / $ File/zarlink_SP5056_Jan_2001.pdf

Hahaha, lijkt te zijn * precies * de chip die ik zoek.Thanks a lot!

Laat me gewoon uit te vinden hoe de "punten"-systeem werken (dit is mijn 3e post ...)
Ik
kom er zeker rekening worden gehouden met de enorme hoeveelheid onderzoek die u zojuist
heeft opgeslagen me (long live fora)!

Christian

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back