I-DEAS gaas en HFSS

P

peleda

Guest
Ik heb een i-Deas mazen van een structuur die ik wil oplossen met behulp van hfss.HFSS niet nemen. UNV-bestanden.Wie nog geen ideeën over hoe het gaas te zetten terug naar een solide?HFSS neemt de invoer zoals pro-e, autocad, IGES, STL, enz.

butmy mesh is. UNVBedankt,

Mijn aanbeveling zou zijn om de structuur in HFSS herschrijven plaats van te proberen om het bestand te importeren.

Er zijn een aantal formaten die kunnen worden ingevoerd, maar ik vind het minder moeite om te beginnen vanaf nul.Ik meestal ook maken modellen parametrically zodat ik de structuur kan wijzigen met minimale pijn.

Op zoek naar de hand van parameters naar tekening vertegenwoordigen, waar kan ik beginnen of welke bron is goed dat kan helpen het me weten verschillende vergelijkingen voor verschillende vormen.Ik ben op zoek naar tekenen van een vliegtuig.

Uit uw vraag blijkt dat je niet veel tijd doorgebracht met de HFSS documentatie.De on-line hulp krijgt u aan de slag.De applicatie Ansoft engineering personeel heeft tal van voorbeelden beschikbaar en kunnen extra begeleiding.

Ik zou daar beginnen.Er zijn vele tutorials beschikbaar.Veel kan worden gevonden met behulp van de zoekfunctie op deze site.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back