HyperTerminal - Te veel opties

A

atferrari

Guest
Gisteren heb ik gebruikt om te communiceren Hyperterminal beide richtingen met een 16F877.

Om eerlijk te zijn was het puur geluk, want ik had geen duidelijk idee hoe dit in te stellen in mijn Win ME machine.

Ik was niet alleen verward voor de zo vele type van terminals kan emuleren, maar ook voor de vele protocollen Kermit, etc etc.

I googled maar de informatie is overweldigend.

Elke eenvoudig advies op een minimale instellingen voor het verzenden en ontvangen ASCII en uiteindelijk binair?.

Aanvullende, stomme vraag: met drie COM-poorten in mijn PC (1, 2 en 4), de laatste met de telefoon modem, hoe weet ik van tevoren wanneer 1 of 2 zal output via de 9 pins connector?Is een andere manier dan het testen om te weten dat?

Help REALLY gewaardeerd.

Probeer indien deze software draait op Win ME ..
http://www.rfinnovations.com.au/Uploads/Images/RFI-Interm% 20Rev1.1 (1). zip
Als directe link niet werkt, probeer te kopiëren en de hele lijn plakken in het adres icon ..
Een andere hint is - proberen te voorkomen met behulp van COM1 als deze is Windows standaard seriële poort voor apparaten zoals een muis, en het zal altijd op zoek naar een daar - COM2 lijkt te zijn betere optie ..
Groeten,
IanP

Hola Ian,

Bedankt voor de beantwoording.Ik heb geprobeerd de link, maar geen geluk.Ik heb altijd weergegeven in een Google-pagina.

Kunt u helpen weer?ĄGracias!

Hier is de link nogmaals:
Het moet precies zo uitzien (zonder aanhalingstekens)
"http://www.rfinnovations.com.au/Uploads/Images/RFI-Interm% 20Rev1.1 (1). zip"
Probeer opnieuw te schrijven of te kopiëren en in het verleden aan het vak Adres ..
Ik heb de link ..het werkt ..
Groeten,
IanP

Vervang:
(** = Tt)

om het te controleren:
Start Hyper - selecteer-poort (1 / 3, 2 / 4) - selecteer bits per seconde, data-bits, pariteit, stop bit, flow control = geen - Eigenschappen - Kader - selecteer Autodetect op Emulation - en dan spring pin 2 en 3 van poort - zie je een willekeurig karakter wanneer u van toetsenbord.

com 1 en 3 heeft hetzelfde adres.
gebruik van dezelfde interface om met je bord (afhankelijk van uw systeemconfiguratie poort).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back