hulp voor "power on reset"-circuit

D

dzlyl2005

Guest
Ik zal het ontwerpen van een circuit voor "power on reset". Iedereen kan mij een boek voor?
bedankt!

gebruikt u ots voor MP of MC?
is zo gewoon pullimg up weerstand en condensator
R = 1K, C = 100L

Vcc
^
|
|
/
\
/
\
/
\
|
|-------- Te resetten pin
|
--
--
|
|
|
~ Gnd

Ik wirte een paper over "power on reset".
Omdat het niet worden gepubliceerd, zodat ik nu niet kan geven.
Ik gebruik alleen wat NMOS en PBO's.

Dit wordt een "Analog IC Design en Lay-out" forum, gelieve dan ook uitleggen, hoe dit 100uF condensator zal passen op de chip.Meestal door Power op Reset, is een denken over een puls van een bepaalde duur, dat kunnen alle het circuit blokken teruggezet naar een bekende staat.

Ook het aansluiten van dit RC combinatie met een chip (met een Cu draad ertussen) aanleiding kunnen geven tot beltoon, of meerdere ongewenste reset operaties.

A One-shot-circuit zou een passende oplossing, maar hangt af van wat voor soort route die u probeert te initialiseren.

U kunt verwijzen naar boeken PEAllen over analoge circuit design.

Meestal gebruiken de methode als RC mechanisme voor het genereren van de macht op reset signaal.

Hai,
Eigenlijk veel controllers hebben inbuit functie om de macht over te resetten.als PIC.

voor handmatige reset een weerstand en condensator moet worden aangesloten inseries een ander einde van de weerstand moet worden aangesloten op supply.and in het verbindingspunt het ene uiteinde van een schakelaar is verbonden en een eind moet worden geaard.

mits de reset pin is logica laag.

U kunt zoeken op het internet voor dit onderwerp of u kunt zoeken wat octrooien, bijvoorbeeld, het US Patent Office (http://www.uspto.gov/) te vinden voor een aantal voorbeeld.U, dan kan zien hoe andere mensen de uitvoering van het POR circuits.

mm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back