hulp voor het Windows-besturingssysteem

J

james bond007

Guest
hallo vrienden ik wil weten hoe Windows-besturingssysteem controleert de hardware van een pc, kan iemand mij voorzien van de relevante links of een e-book over deze,, pls

Voor toegang tot en controle van de hardware heeft verschillende OS mechanisme als FAT 32 tafel, Hardware bestuurder tafel, een apparaat-ID tafel, Min en Max graaf van apparaten tafel en veel dingen,

OS kent prioriteit en unieke apparaat-ID voor elke hardware en slaat deze op in FAT tabel.Stel onderbreken prioriteit voor elk signaal van de hardware en de diensten van de hardware, afhankelijk van de int prioriteit en de apparaat-ID.

hetzelfde te doen met behulp van embedded ingenieurs-controller, maar dont gaan de omvang van de schepping van FAT tabel, met behulp van controllers prioriteit en dienstverlening wordt bepaald door de programmeur /

thanx vrienden voor uw suggestie,,,, ik denk dat voor het begrijpen van de MS OS ik nodig om te leren kleinere os en hun model voor het eerst ...
Dus kan iemand mij voorzien van een aantal praktische dingen die zullen me helpen om een besturingssysteem voor de controle van een pc-hardware zelf ontwerpen.Ik heb een desktop pc en ik wil dat het draait op OS ontworpen door mij ,,,,,, dus als iemand mij kan sturen, of als iemand al heeft gedaan, dat zo vriendelijk met mij deelt.

Ik vind dat je moet beginnen te studeren "Windows System Programming" boeken.Ze maight hebben enkele goede informatie voor je.

Krijg je een boek over Windows-stuurprogramma - P. Viscarola 's Windows NT-stuurprogramma ontwikkeling "is een uitstekende start.Afhankelijk van de Windows u van plan bent te gebruiken - krijgen een DDK van Microsoft - daar vind je tonnen voorbeeld code voor verschillende typen hardware - apparatuur en bus architecturen.Voor de nieuwste Windows-besturingssysteem gebruik maken van de WDF een kijkje op
http://www.microsoft.com/whdc/driver/wdf/default.mspx
zou kunnen helpen.
Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back