hulp voor het maken van een voeding

S

shahidsiddiq8

Guest
meneer wat kan ik omzetten 220 volt dc in 3 volt DC output met behulp van transistor en zonder gebruik te maken transformer.if is het mogelijk stuur me dan cirucit diagram en de transistor model nummer dat met behulp van in dit project. regel we chager gebruiken voor het opladen van een lage volt oplaadbare batterij, maar ik kan dit aanbod eigen zelf zo vriendelijk me te helpen te maken voor dit project kort thanx

meneer ik wil 40 mA en 3,7 volt dc, maar i dont begrijpen kennis over de condensator op basis van de transformator plz help me wat is captictor gebaseerd transformator en hoe ik ude voor het maken van de voeding kort mij helpen

Aan de 3,7 V is wat wat van cruciaal belang. U kunt gebruik maken van dezelfde schema gebruikt in de Microchip application note en verander de Zener waarde van de spanning die u nodig heeft. Meestal 3.3V, 3.6V, en 3,9 volt zeners zijn standaard waarden. Succes

kunt u gebruik maken buck converter. je moet lezen Fundamentele van vermogenselektronica boek. vindt u alle ontwerpen voor de buck converter circuit. Good luck.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back