Hulp voor embedded microcontrollers

U

umang

Guest
hallo collega's,
Ik wil graag informatie over implemtation van PLC met embedded microcontrollers en interface met een industriële toepassing.Ook kan het worden gebruikt voor remote sensing en controle toepassing?Kan iemand mij wat suggereren de toepassingen waarmee een standalone PLC kan worden aangesloten?
thanx!

Wilt u gebruik maken van een microcontroller en een PLC?Voor een idustrial toepassing (afstandsbedieningssensor afhankelijke controle of anderszins), vooral wanneer u alleen de uitvoering van het systeem zodra ik zou gebruiken PLC's.Hardware kosten zullen er meer zijn, maar de ontwikkeling kosten
en de tijd zal wel lager zijn.Wat PLC toepassingen ze gebruikt voor allerlei situaties.Een voorbeeld zou een stuk vervaardigd komt de lijn en een poort wordt gebruikt om te stoppen met het stuk (s) voorafgaand aan het invoeren van de machine, dus er is geen overlapping.Twee "ogen" zijn gebruikt om de poort.Een voor een deel het verlaten van de machine en een deel voor het invoeren van de machine, plc input zou zijn ogen en output zou een relais voor de bediening van een lucht-cilinder of iets ... en zo verder ...De meeste zouden plug and play gekocht rechtstreeks van een leverancier en vervolgens gewoon lezen van de specificaties voor de hardware.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back