hulp voor de scheidsrechter AHB

Z

zwj_seu

Guest
Hoi
iedereen!

Ik wil ten uitvoer te leggen AHB arbiter, maar ik weet het verzoek de / subsidie timing van amba spec.I weet niet hoe het werkt innerlijk.

Ik weet dat de uitvoering van de arbiter is geen definitie in spec, en we kunnen definiëren ourselevs.But het is moeilijk voor mij.

Wie kan me helpen!Bedankt!zwj_seu

Ja, de AMBA spec geen melding detail uitvoering van de arbiter.

Het is overgelaten aan de ontwerper om te beslissen over de Arbiter strategie en iets

dit.

Ik denk dat je kunt wat nuttige informatie over Arbiter in het vinden van specifieke

product te gebruiken gids.In de gids zullen zij noemen de strategie, en u

kunnen vergelijken van de Strategie, en dan kun je je eigen vorm.

wang1

Stel dat u zijn slechts 2 meesters en een arbiter ...wanneer 2 masters verzoeken om bus tegelijk ..die een do u wilt verlenen signaal geven ..schrijven dat in Verilog en synthetiseren.om een simpele arbiter

Hoi
zwj_seu!

Ik denk dat synosys ontwerp consumptieaardappelen kan u helpen!
Je kon downloaden vanaf de home page!zhangpengyu

yeah Synopsys dw ondersteuning amba spec, maar het is IP en te versleutelen
Synopsys edatool is coreConsultant, kan het genereren AHB-module

godsun wrote:

yeah Synopsys dw ondersteuning amba spec, maar het is IP en te versleutelen

Synopsys edatool is coreConsultant, kan het genereren AHB-module

Ik kan u helpen,
Vorig jaar heb ik schrijf de code van de arbiter, maar vanwege somesecurity en kwesties redenen i cant mijn code gezet openlijk in foroum, kunt u persoonlijk contact met mij opnemen, ik zal u helpen

zwj_seu wrote:

Hoi

iedereen!Ik wil ten uitvoer te leggen AHB arbiter, maar ik weet het verzoek de / subsidie timing van amba spec.I weet niet hoe het werkt innerlijk.Ik weet dat de uitvoering van de arbiter is geen definitie in spec, en we kunnen definiëren ourselevs.But het is moeilijk voor mij.Wie kan me helpen!
Bedankt!zwj_seu

spauls wrote:

Ik kan u helpen,

Vorig jaar heb ik schrijf de code van de arbiter, maar vanwege somesecurity en kwesties redenen i cant mijn code gezet openlijk in foroum, kunt u persoonlijk contact met mij opnemen, ik zal u helpen

whats ur vraag
Last edited by eda_wiz op 02 april 2006 11:48, edited in totaal 1 keer

whizkid wrote:

Yang ..

schiet je vragen ...
kan ik u helpenRgds

whizkid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back