F
frs89
Guest
Ik wil graag op een klein project en het doel is om een machine sequencial het nabootsen van een machine of loterij lotto ontwerp (ik weet eigenlijk niet precies het woord in het engels).het punt is dat ik moet 4 nummers (4-bits elk (hex) genereren) en registreer ze op vier 8_digit_segments.Ik heb niet echt weet hoe kan ik het genereren van willekeurige getallen (zonder repeatings).Ik zou graag wat hulp in de vorm van VHDL-code of schematisch ontwerp (met behulp van Flip-flops en enkele adicional logica).
Ik verontschuldig me voor mijn slechte Engels en uiteindelijk onvoldoende voor sommige onderwerpen, maar ik hou echt wat hulp, alstublieft.
Gelukkig
Flávio Silvestre
flaviosilvestre89 (at) hotmail.com
-------------------------------------------------- --------------------------------
Dank u voor uw hulp, maar ik verder met het probleem van de nummers niet te herhalen, hoe kan ik dat doen?, De machine heeft slechts drie ingangen (start, stop en reset), toen begon de machine is het genereren van willekeurige getallen, wanneer gestopt met het huidige aantal is "poped" en alocated in het geheugen en weergegeven op het segment.Het probleem: Ik heb niet elke methode om te voorkomen dat dit nieuwe nummer al kwam ...
Last edited by frs89 op de 01 juni 2008 16:28, edited 2 times in total
Ik verontschuldig me voor mijn slechte Engels en uiteindelijk onvoldoende voor sommige onderwerpen, maar ik hou echt wat hulp, alstublieft.
Gelukkig
Flávio Silvestre
flaviosilvestre89 (at) hotmail.com
-------------------------------------------------- --------------------------------
Dank u voor uw hulp, maar ik verder met het probleem van de nummers niet te herhalen, hoe kan ik dat doen?, De machine heeft slechts drie ingangen (start, stop en reset), toen begon de machine is het genereren van willekeurige getallen, wanneer gestopt met het huidige aantal is "poped" en alocated in het geheugen en weergegeven op het segment.Het probleem: Ik heb niet elke methode om te voorkomen dat dit nieuwe nummer al kwam ...
Last edited by frs89 op de 01 juni 2008 16:28, edited 2 times in total