hulp reg.attenuation

M

mailgvenkat

Guest
Hi all,

niet iedereen heeft de formule om de Alpha (demping) en lambda van een tx.line structuur berekenen zeggen striplijn of microstrip of CPW uit het nabije veld distributies ?.....
please help me bij het verkrijgen van de links met betrekking tot dezelfde ......

met groet,
venakt.G.

Hi, Venkat:

Vanaf het nabije veld, wordt u geacht in staat zijn om de huidige verdeling langs een TLN vinden of u kunt direclty de interne moded horizontale nabije veld gebruikmaken van (E of H).Stel je Ja, JB, en JC op 3 gelijkmatig verdeelde coördinaten in de lengterichting met de afstand tussen Ja en JB te H.Voor een TLN

J = Inc * exp (- gamma * z) - Ref * exp (gamma * z)

U kan vertegenwoordigen (Ja JC) / J als een functie van (gamma * h).Sinds Ja, JB, Jc en h bekend zijn, kunt u oplossen gamma = alpha j * beta van.Ik weet niet zeker of een dergelijke formule overal is gedocumenteerd.Ik vond de relatie toen ik student was en ik gedocumenteerd in mijn Ph.D.thesis (Univ. van Colorado in Boulder 1990).Groeten.

Hi Jian,

Is de IE3D software maakt gebruik van dezelfde formule om de demping en golflengte (lambda )........ Als berekenen niet geef mij de formule voor het specifeid die wordt gebruikt door IE3D? ..

Ook reg.conductor strips .... is er een andere geleider (met uitzondering van koper, aluminium) gebruikt in nanomter ontwerpen ........

anticiperen op uw antwoord ...
met groet,
venkat.G.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back