hulp over de eerste voorwaarde instelling met schimmen.

M

megaboy

Guest
Hallo iedereen,
Ik heb enkele problemen over de eerste voorwaarde instelling met schimmen.
Wat ik heb is geheugen array met 1024 cellen.Ik wil initialiseren
elke cel met 1 of 0.

Met schimmen, de enige manier waarop ik weet is het gebruik van de optie en convergency
klik op het knooppunt.Is er een andere manier die efficiënter is?Doen
Ik moet echt setup 1024 cellen een voor een met schimmen?Het is
echt pijnlijk.

Een ander probleem is ook over de oorspronkelijke toestand.Is er een manier waarop ik
herladen kan de stromingen en de spanning van de laatste run naar de huidige
simulatie.Laat de simulatie starten vanaf het punt afloop van de laatste keer.
Hartelijk dank voor uw hulp!

John

Hoi,

Ik weet niet precies abt van de schimmen.Maar ik gebruikte de oorspronkelijke voorwaarden om de knooppunten van een ring-oscillator in de SPECTRE simulatie in het analoge Cadence Design Environment IC5.0.Het is als met vermelding van de knoop spanningen in een apart bestand dat in uw geval kan eenvoudig worden gegenereerd ieder C-programma voor de 1024 knopen en een waarde voor elke knoop tegen het toewijzen (Niet gebruiken = tussenmaat voor het toewijzen).
Vervolgens geeft u in 'readic' de tekst bestandsnaam.Maar voor dat ik denk dat je knopen moet zijn van continue getallen te genereren met een C-programma.Laat me weten eerst uw versie van de Cadence.

Hoi,

De versie die ik gebruik is Cadence IC 4.4.6.In spook (standalone), zou ik gebruik. IC bij de eerste voorwaarde spanning schrijven naar de knooppunten.Dat is het enige wat ik weet.Ik heb niet gebruiken omdat het echt spook is gevorderd voor mij.Maar ik weet dat geeft meer kracht en flexibiliteit in de simulatie.Spectres is spook GUI, mijn begrip.

Megaboy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back