B
Booleano
Guest
Hallo allemaal, Ik heb gezocht rond het forum, maar vond niet het juiste antwoord op mijn vraag. Ik heb een laadsysteem te ontwerpen met de volgende eisen: Vin - 6V-30V (600mA - 1A) Ondersteuning voor accu's 3.6V, 6V, 12V, 24V - Nimh, NiCd Het circuit moet normaal de batterij op te laden, het ingeschakelde door middel van AC / DC lijn - de power module al beschikbaar is Wanneer de hoofdschakelaar wordt uitgeschakeld, moet de lamp op batterijen werken, en moet worden uitgeschakeld als Vbatt beneden 2.7V (voor een 3.6V batterij). Ik heb gevonden een heleboel bijvoorbeeld met verschillende microcontroller maar ik heb enkele vragen ... 1) zou het mogelijk om alle bovengenoemde batterij spanning met dezelfde hardware ondersteunen? zonder carryng uit wijzigingen aan het circuit? Als ik denk dat de beste keuze zou een buck-converter zijn, moet ik hiervoor verschillende waarden te berekenen voor spoel en condensator voor een andere accu? 2) Hoe kan ik controleren de spanning voor 2.7V in een realiable manier? Ik zou het waarderen alle hulp van het forum. Heel veel dank B.