Hulp op FDTD iteratie formule voor algemene materialen!

G

gdingshan

Guest
Iedereen kent de algemene FDTD iteratie formule sutable voor dispersief materiaal (metaal) en niet-lineaire materiaal als goed?

In D. Sullivan 'n boek, dat hij gebruik Z transformeren afleiden het stopcriterium formule voor deze materialen respectievelijk.Maar ik weet niet hoe de berekening van al deze materialen in een systeem?

Iedereen weet, pls tell me how to do it.Bedankt!

Modeling dispersie is anders dan het modelleren van niet-lineaire eigenschappen van materialen, zodat er niet een formule voor beide.Verder zijn er veel verschillende formules kunt gebruiken.Het aangeven van de "beste" een hangt af van wat je modellering.Ik vermoed dat u gebruik zal moeten maken ten minste twee tegelijk.

Bent u op willen nemen dispersie voor metalen of dielectrics?Wat frequentiebereik bent u geïnteresseerd?

Metaal: Lage frequenties (RF & magnetron) de perfecte elektrische geleider aanpassing werkt erg goed.Voor infrarood en een langere golflengte van licht, de Drude model krijgt u uitstekende resultaten en blijft enigszins eenvoudig te implementeren.Voor zichtbaar licht en kortere golflengten, de Drude model zal niet meer worden accuraat en hebt u nodig om de meer algemene Lorentz-Drude model van hogere orde.

Dielectrics: Voor dielectrics je moet het Lorentz model.Als je weg bent van resonantie in frequentie, een lage orde model zal goed werken, zo niet alleen een constante diëlectrische konstante / permeabiliteit.

FDTD voor mijn werk, ik opgenomen dispersie door het materiaal polarisatie en polarisatie huidige.Alle technieken waarin dispersie gebruik tussenliggende variabelen voor integratie of convolutie.Deze techniek produceert tussentijdse hoeveelheden die fysieke zin dus het is misschien handig in een onderzoeksomgeving.Hoewel ik heb het niet gedaan, deze aanpak maakt het ook eenvoudig om niet-lineaire eigenschappen van materialen.U kunt lezen wat ik heb gedaan in mijn proefschrift.Zie hoofdstuk.1, punt 1.7, en alle Chap.4.U kunt het downloaden van mijn proefschrift van hier:

http://purl.fcla.edu/fcla/etd/CFE0001159

Sullivans Z-transformatie methode is goed, maar ik zie ze zelden gebruikt.Er zijn veel kranten die het Lorentz parameters voor metalen die u kunt rechtstreeks programma in het Lorentz-Drude model voor FDTD.Zie bijvoorbeeld

A. Rakic, "optische eigenschappen van metalen films voor verticale-holte opto-elektronische apparaten," Appl.Opt.37, pp.5271-5283, 1998.

Hoop dat dit helpt!
-Tip

Beste Rumpf,

Dank u voor uw antwoord very much!Uw proefschrift is handig voor mij!Ik weet dat we moeten gebruik maken van verschillende iteratie formule in verschillende regio's respectievelijk materiaal.

Maar uw FDTD methode zal gebruik 5 veld variabelen (E, H, O, P en J), die het geheugen intensieve espetially voor 3D-berekening.Kunt u een meer gemaakt lachen iteratie methode?

U hebt gezegd dat u een nieuwe elektromagnetische methode gepubliceerd op JOSA.Kan deze methode omgaan met materiaal dispersie, verlies en niet-lineaire?Is het sneller dan FDTD?

Hoop dat je snel antwoord.Bedankt!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back