M
muhammadali007
Guest
Ik heb geprobeerd om terug te spoelen een oude transformator (EI-type) genomen uit een 3000W spanning stabilisator ..Ik zal het gebruiken in DC-AC omvormer 12VDC tot 220-240VAC (50Hz) ..Vertel me alle specificaties dus nee.omwentelingen in de primaire en secundaire, de afmetingen van de kern (indien van toepassing! huidige dimesions worden hieronder gegeven), diameter van de ontbinding spoel enz..Het zal een centrum getapte transformator met 2 primaire wikkelingen voor het schakelen doel ..en 1 secundaire winding ..echter ..Het kan niet worden gebruikt op volle 100% belasting dwz 3000W lasten ..lasten zullen ongeveer 1500W ..en
ik kom met behulp 12V 200AH batterij ..of 2 batterijen van dezelfde specificaties dwz 12V 200AH elk!
Ideeën voor het maken van een efficiënte transformator die kunnen werken en niet opwarmen?Moet ik gebruiken 3000 transformator?of zou het efficiënter gebruik te maken 1500VA transformator?echter nodig zouden kunnen ontstaan te gebruiken voor een belasting van maximaal 3000W!
Afmetingen
lengte van de 'ik' = 10,5 cm
breedte van de 'ik' = 1,7 cm
Dikte van de stapel / kern = 5,5 cm
lengte van de "E" = 10,5 cm
breedte van de "E" = 7,7 cm
breedte van het middelste gedeelte van E op die opgerold worden gewikkeld = 3,5 cm
ik kom met behulp 12V 200AH batterij ..of 2 batterijen van dezelfde specificaties dwz 12V 200AH elk!
Ideeën voor het maken van een efficiënte transformator die kunnen werken en niet opwarmen?Moet ik gebruiken 3000 transformator?of zou het efficiënter gebruik te maken 1500VA transformator?echter nodig zouden kunnen ontstaan te gebruiken voor een belasting van maximaal 3000W!
Afmetingen
lengte van de 'ik' = 10,5 cm
breedte van de 'ik' = 1,7 cm
Dikte van de stapel / kern = 5,5 cm
lengte van de "E" = 10,5 cm
breedte van de "E" = 7,7 cm
breedte van het middelste gedeelte van E op die opgerold worden gewikkeld = 3,5 cm