T
thavamaran
Guest
Hi guys, im momenteel samen met ucn5804b voor mijn stappenmotoren, maar het probleem is van wat ik heb begrepen door de datasheet, het ondersteunt alleen 4 fase steppers, IM van plan om fase 2 steppers te gebruiken, is het mogelijk dat ucn5804b fase 2 motoren kunnen ondersteunen ?en nog een ding, er een probleem is met de kwaliteit van de IC, waarbij mij en enkele van mijn Frens gebraden onze UCN5804b door gewoon verbinden volgens de gegeven schematische in de gegevensbladweergave.
Ik denk dat misschien het probleem met de uitgang van de lijn waar de stroom van stappenmotor slaan terug de IC, kan ik iedere suggestie op het circuit ontwerp, als wat ik dacht was kan ik kon vaststellen een diode op de uitgang van de lijn en een weerstand voor de huidige beperken.
Ik weet dat de weerstand waarde kan worden berekend met ohm recht, maar hoe zit het vermogen van de weerstand?please guide me op dit specifieke weerstand deel.
Ik denk dat misschien het probleem met de uitgang van de lijn waar de stroom van stappenmotor slaan terug de IC, kan ik iedere suggestie op het circuit ontwerp, als wat ik dacht was kan ik kon vaststellen een diode op de uitgang van de lijn en een weerstand voor de huidige beperken.
Ik weet dat de weerstand waarde kan worden berekend met ohm recht, maar hoe zit het vermogen van de weerstand?please guide me op dit specifieke weerstand deel.