Hulp nodig voor het modelleren van een vertraging gesloten lus in Simulink

A

Alles Gute

Guest
Ik heb geprobeerd om een dll in Simulink model, maar geen resultaten.
Mijn probleem is het modelleren van de spanning gecontroleerde vertraging lijn.Ik probeerde het gebruik van variabele vervoer vertraging.Maar het is niet goed werkte.

Kan iemand me een voorbeeld geven van modelleren DLL of een materiaal in verband met dat?

Groeten,
Alles Gute

Ik denk dat systemview is beter in simulatie van PLL en DLL's
MATLAB heeft een DLL demo op communicatie blockset

Hi, mkhafaji:
Wat is de versie van uw Matlab?Ik gebruik 7.0.1 en ik kan vinden alleen PLL-model in de communicatie blockset.

Alles Gute

De Simulink blok "Variabele Vervoer Delay" wordt gevonden in 6.5 en 7.0 ten minste en zou het model een DLL.

Het probleem zou kunnen zijn dat de "Variabele Vervoer Delay" maakt gebruik van een discrete tijd circulaire buffer.Dat is de logica toestaan, reële en complexe waarden om het pad aan de ingang tegen een hoger tarief dan de vertragingstijd.Die grens tijd resolutie te stappen en discrete tijd is overkill voor de toepassing.

U moet een integrator waar de integratie constante wordt vermenigvuldigd met het ingangssignaal en de integrator tot de integratie van een drempel en dan leiden tot een eenvoudig registreren en te resetten.De integratie met de nieuwe start van een nieuwe rand.Het register pad dit signaal aan de uitgang van de integrator als het peil bereiken.

Hoi,

Ook ik moet de Simulink modellering en simulatie van digitale vertraging Locked Loop (DLL's).Kan iemand posten of uploaden van een aantal ontwerpen en voorbeelden met behulp van Simulink.
Laatst bewerkt door Blowfish op 10 februari 2007 13:00; bewerkten in totaal 1 keer

Hai,Kan iemand zenden mij een aantal goede papieren op digitale vertraging Locked Loop, die kan worden gebruikt voor de modellering en simulatie met behulp van Matlab en Simulink of beide.Alle hulp wordt gewaardeerd!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back