Hulp nodig voor het gebruik van OrCAD

A

ayeong

Guest
Hoi,

Momenteel ben ik met OrCAD Unison Suite en hebben enkele problemen bij het creëren van bibliotheken.

1.Is er een manier om naar een bar te voegen over een bepaalde pin naam?Bijvoorbeeld, meestal chip in staat (CE) pin is actief laag.Zo is er een manier om een balk boven in plaats van het schrijven CE / CE plaats?

2.Is er een meer efficicent manier van zoeken een bepaald onderdeel nummer in de bibliotheken?Momenteel heb ik het laden van elke individuele bibliotheek en zoek het.Kinda van lastige.

Kinda van miss PowerLogic waarbij de hierboven genoemde spullen gemakkelijk kan worden uitgevoerd.

Bedankt.

Met vriendelijke groet

C \ E \ zal zetten bar boven de CE.

In de "plaats deel" probeert u het dialoogvenster "deel zoek" knop.
Gebruik het?en * wildcards.
U kunt de bibliotheek pad.

Bedankt Acid Trap.

Oka, ik heb een ander probleem met OrCAD Capture.

Bijvoorbeeld, ik heb 2 vel schematisch in mijn ontwerp.Op de 1e pagina van het schema, heb ik aangesloten een pin aan een "off-page connector" met een naam "xxx".Op de 2e blad schema, ik heb ook een pin aangesloten op een "off-page connector" met dezelfde naam als het 1e blad "xxx".

Dus, hoe kan ik controleren hun connectiviteit over 2 pagina's?Ik heb geprobeerd om blad markeren 1 draad en rechter muisknop op "Selecteer gehele net".Echter, blad 2 aansluiting "xxx" is niet gemarkeerd.Iets mis mee?

Bedankt

Hoi,

In de file manager, klik op uw ontwerp bestand *. dsn
Klik op het pictogram annoteren
Kader van actie lable ADD INTERSHEET REFERENTIES kiezen
Druk op OK om het volgende venster alleen.
Nu open je Blad1 en Blad2
U zult merken dat er een aantal in de buurt van de pagina-off naam
Dit nummer is blad nummer dat deze connector is aangesloten.
Dus je kunt er zeker van zijn dat de pagina-off-net wordt aangesloten op de andere bladen.

Dag

Bedankt voor de hulp.

Een ander probleem opduiken langs de weg.Oke, laten we zeggen dat ik er 10 weerstanden met een verwijzing aanduiding van R1 tot R10.

Na het verwijderen van zeggen R5, R6 en R7, zal er een aantal niet-gebruikte verwijzing aanwijzer binnen R1 tot R10.

Is er een manier om compacte alle weerstanden referentie aanduiding naamgeving van R1 - R7?

Ik weet PowerLogic kon dat niet zonder de hulp van PowerPCB.Maar om verandering op PCB's en ECO terug naar schema is vervelend.

Bedankt

Met vriendelijke groet

kunt incremetly anotate.

eerste zet u alle designatores aan?het anotate menu.
de anotate het ontwerp incremently - dit zal toename te genereren uit de R1 tot r7.

Een andere optie is terug anotating het ontwerp met SWP bestand met de volgende waarden:

R8 R5
R9 R6
R10 R7

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back