hulp nodig pls.

N

NaNiia

Guest
hallo iedereen,

iam doe mijn laatste jaar het project in elektrische en elektronische eng., en de titel is hoe de winst patch-antenne stijging bij 2.45GHz, IAM echt vast en dont weten hoe om te beginnen met deze titel, indien u enig idee te krijgen please help me.

Thanks a lot.

Is dit uw keuze, of hebben een professor maak je nemen.

Ik denk dat het afhangt van de parameters van uw opdracht.Als u de winst van een enkele patch-antenne verbeteren, denk ik u uit van geluk, zoals zij zijn min of meer geoptimaliseerd door nu.Alleen zoeken in de literatuur.

Als u meer flexibiliteit in het project, kunt u onderzoeken:
1) het gebruik van meerdere pleisters, goed gefaseerd, om "squnt" de receptie patroon om u meer duidelijk te krijgen voor uw systeem oriëntatie
2) u zou kunnen gebruiken meerdere patches, fase gestuurde automatisch, om "punt" de antenne in een bepaalde richting
3) kun je gebruik maken van een singl patch, maar met schakelbare feed punten, selecteert u een of de andere polarizaiton.Ervan uitgaande dat het ontvangen signaal ondergaat polarisatie draaiing terwijl het wordt voor u, wilt u misschien een verticale of horizontale polarisatie voor de sterkste ontvangen signaal
4) je zou kunnen gebruiken afstembare elementen (zoals Varactor diodes) om af te stemmen een smalband patch te werken bij het hoogste rendement over een veel breder frequentie span

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back