hulp nodig over de lood-zuur batterijen

• Thread starter ehsanelahimirza
  • Start date
E

ehsanelahimirza

Guest
Hi all

plz mij vertellen hoeveel een lood-zuur batterij is opgeladen wanneer het opladen wordt automatisch uitgeschakeld

Ik bedoel als ik het HV een 60Ah batterij,
hoeveel Ah wordt normaliter opgeslagen tijdens het opladen van de batterij is gestopt

ehsanelahimirza schreef:

Hi allplz mij vertellen hoeveel een lood-zuur batterij is opgeladen wanneer het opladen wordt automatisch uitgeschakeldIk bedoel als ik het HV een 60Ah batterij, hoeveel Ah wordt normaliter opgeslagen tijdens het opladen van de batterij is gestopt

Opladen en ontladen batterijen zijn niet eenvoudig en de meeste zorgen voor jaren met geen definitieve conclusie zelfs loodbatterijen zijn gebruikt meer dan 100 jaar.

Je had beter zoeken op deze site, of Google op het internet, documenten over deze zaak, en de praktijk meer te weten probleem.

nguyennam

Misschien zou je willen lezen.Oplaadcycli van lood-zuur batterijen:
http://www.batteryuniversity.com/partone-13.htm

is er een methode met behulp van volt / amp-meter, die kan mij vertellen hoeveel stroom wordt opgeslagen in accu

Ja, het meten van de spanning over de batterij-posten en de tarifering / ontladen huidige procedure is de basis om te bepalen accu's bleef capaciteit en levensduur.

Er is echter geen specifieke en universele set van deze gegevens voor elke batterij van alle fabrikanten, alle spanningen en capaciteiten, alle soorten overstromingen en gel, op alle temperatuurbereiken.

Het enige wat je kunt doen is proberen te doen vele en zorgvuldige experimenten op de specifieke accu en contact op te nemen met de fabrikant van de batterij die u gebruikt om te vragen voor deze datum voor uw bepaalde batterij.

Goodluck
nguyennam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back