hulp nodig oscillator ontwerp

S

shahrol_hisham

Guest
Ik probeer nu het ontwerpen van een RF zender.In mijn ontwerp heb ik gebruikt om een oscillator als een onderdeel van het ontwerp.Kan een lichaam me helpen met het ontwerp van een RF-oscillator.Wat de formulla en wat paremeter noodzaak om rekening te houden met.Ik heb een schmatic voor kristaloscillator maar wat ik moet hier is hoe het ontwerpen van de oscillator beginnen vanaf nul.

Integendeel, een paar boeken over oscillator ontwerp zijn geüpload in de loop der jaren, proberen te zoeken ik
weet zeker dat je
zult vinden wat je nodig hebt.

Check de volgende link:
ftopic80813.html

succes!

groeten,
jordan76

Huur vind ik een notitie in het ontwerp van rf mengpaneel met behulp van de transistor.Dit circuit is complet de receiver circuit nadat ik een ontwerp transmiter.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

VCC ---------------------------------------
| | |
| | -------
CRL-VC
| | -------
| | |
een ----------- ---------------- K
|
|
GND --------------------------------------Het circuit bovenstaande blijkt is een oscillator die ik heb gemaakt voor fr zender.Ik gebruikte 2n2222 transistor L inductor - Ik heb net een paar beurt uit draad, VC is veriable condensator.R i gebruikt 200 ohm en condensator c 0.01u.voor VCC i gebruikt 9V.Huur ik niet zeker over de frequentie, maar toen ik tune de buurt van een radio krijg ik een geluid wanneer ik een VC.Voor transmiting een data-i just trek de dop c en sluit de UC met gegevens signaal bij punt a.De modulatie vroeger is nu ook op uit het intoetsen.Nu ben ik werkzaam voor receiver circuit als het werk dat ik zal schrijven in dit forum.

excuses voor bovenstaande route huur ik een nieuw circuit in BMP formaat.I dont have schmatic schrijver software.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back