Hulp nodig op GG meting

R

richloo

Guest
Heb je hulp nodig van u guyz ...Ik heb een gesimuleerde gm cel, maar het probleem is
welk punt van gm moet ik nemen van het perceel?
Ik bedoel dit is een groot verschil ingangssignaal, moet ik nemen op het common mode spanning die 0.9V?

im using 1.8V enkele prestatie.

input:
INP = DC sweep 0 -> 1.8V
inn = 0V (klinkt als common mode op 0V ... pls verduidelijken mij als im wrong)

output:
gm = Deriv (IS ( "/ V4/PLUS"))Thanks in advance!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

gm = Deriv (IS ( "/ V4/PLUS"))

Ik begrijp echt niet hoe dit kan worden gm.Nou, als u met de GM-meting.U hebt te houden een van de ingangen op VMID waarde die VDD VSS / 2.En dan vegen de input spanning op de andere terminal van VSS naar VDD.Meestal moet het min of meer constant in sommige bereik en vaak samenvalt met de VMID spanning op de input.Vandaar dat uw ontwerp kunnen worden gebruikt voor dat gebied van waarden.

Uw setup lijkt goed.De output moet ook worden op VMID niveau en is bij AC grond.

Vandaar gm = d (iout) / DVIN

gm = Deriv (IS ( "/ V4/PLUS")) is de afgeleide van de uitgangsstroom vs ingangsspanning vegen perceel.Do u betekenen dat gm constant rond VMID, dus ik moet ingangsspanning vegen in kleine stap rond VMID?

Nou, houdt een van de ingangen op VMID en vegen de andere.Je zult zien dat er een constante helling van uw output huidige bocht in een regio.Wanneer je dat helling vinden, zul je zien dat het gm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back