Hulp nodig in onderzoek Opdracht ....

T

tariq7868

Guest
Hallo, Ik heb een taak gekregen in een onderzoek door mijn Industrial Docent Psychologie.Taak is om de vorm (bijgevoegd) gevuld door een ingenieur die momenteel werkzaam in een organisatie.En in slechts een dag voor dat & 5 formulieren te worden ingevuld door 5 ingenieurs (Dat is waar het werkelijke probleem) ..Dus ik heb je hulp nodig hier.Ik verzoek jullie als een van u is ingenieur en werkt in een organisatie, dan kunt u mij een plezier en nemen deel aan het onderzoek.
Vorm is in de bijlage in word document bestand.In de Eerste pagina Persoonlijke informatie wordt gevraagd en in de tweede pagina zijn er 20 vraag worden gesteld en keuzes zijn als SD = Sterk, D = oneens, N = Nuetral, A = Akkoord, SA = Zeer mee eens.U kunt gewoon mij alle info, hetzij door het plaatsen van hier of mail me: tariquesaleem7868 (at) gmail.com.Ook geef antwoord als volgens de nummering van de vraag in symbolen (vb. Q03 - Ans = SD) ..
Thanks a lot ..

U komt in aanmerking voor deelname aan het onderzoek Zelfs als u momenteel niet werkt als ingenieur, maar werkte in het verleden ... In dat geval wordt alleen betrekking uw Aanwijzing en Org. 'N naam als het u gewerkt voor een ...Thanks again ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back