hulp nodig hebben bij het maken van draadloze auto

V

vjfaisal

Guest
hi please help me bij het maken van draadloze auto controle door middel van de afstandsbediening .... kunt u mij zeggen stappen te doen ...... vriendelijke groeten

Dit is enorm kerel .. klinkt als een James Bond auto. Heeft u de elektronica van de stuurinrichting van uw auto? Ervan uitgaande natuurlijk dat je de auto volledig is geïntegreerd met elektronica. Dat moet het uitgangspunt zijn

algemeen de afstandsbediening voor dergelijke toepassingen verzendt informatie in de vorm van codes of frequentievariaties ... voor de code soort is er een code voor elke knop en de binaire waarde wordt verzonden met behulp van een constante frequentie en de bijbehorende functie wordt gedaan door de auto .... voor de frequentie werkwijze uitgezonden signaal in frequentie varieert voor elke toets op basis van de frequentie van de functie uitgevoerd .... gelieve te specificeren meer detaily wat je nog meer wilt weten!!

voor bijvoorbeeld: als ik hebben een zeer zwak signaal, zoals EOG, en ik heb het versterken 100.000 keer, en nu heb ik de draadloze auto beweging, dan is die van de methode is efficiënt te controleren, dan kunt u helpen door de juiste te vertellen me de doorgaande blokschema , indien mogelijk, de nodige voor. BST betreft

zetten de spanning met behulp van ADC en dan kun je de digitale waarde als code te sturen .... of u kunt gebruik maken van een spanning naar frequentieomvormer en stuur de frequentie en dus de controle van de auto ..... het blokschema is gonna bevatten een laag geluidsniveau voorversterker-> versterker-> ADC / V en F-converter-> zender ....

als ik wil de code-omzetter procedure toe te passen, dan moet ik de encoder en decoder ook, is het juist (zo vriendelijk mij vertellen ja of nee). Ook kunt u mij vertellen hoe het gebruik van de frequentie het verzenden en ontvangen van techniek, in een auto. de basis van het frquency verzending .... als mijn signaal hebben een aantal lage frquency, heb ik te versterken, en dan wat te sturen en hoe u de frequentie te sturen naar de zender, ook op Reciver einde om het signaal te ontvangen. vriendelijke groeten

de code kan binaire code zelf zijn of je kan het converteren naar een andere code en die tijd zal je zeker nodig hebt encoder en decoder .... in draadloze je niet stuur dan een versterkte lage frequentie signaal, maar gewoon een voldoende hoge frequentie gemoduleerd signaal ... kunt u sturen uw codes in hoge frequentie en het ontvangen of frequentie moduleren uw uitgangsspanning en op te sturen of gebruik someother modulatieschema .... dus eerst beslissen uw modulatieschema ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back