Hulp nodig bij Proteus

A

armess

Guest
Ik heb mijn circuit in mijn Proteus-software. Hoe kan ik deze omzetten in een PCB lay-out, zodat ik kan een print gemaakt ????????

Ik ben niet in staat om mijn schakeling om te zetten in een pcb. PLZ HELP .......... [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 36 seconden: [/color] [/size] Ik ben Proteus professionele versie gebruikt

[Quote = armess] Ik heb mijn circuit in mijn Proteus-software. Hoe kan ik deze omzetten in een PCB lay-out, zodat ik kan een print gemaakt ????????[/quote] Er zijn vele methode voor het eerst gewoon are icoontje druk van isis is afhankelijk van PCB-niveau minimaal vereiste niveau 2 of maken netlist file en laden netlist in aren vervolgens gebruikt plaatsing tool en in de uiteindelijke auto route door gebruik van ingebouwde automatische router of electra is afhankelijk van pcb-niveau minimaal vereiste niveau 2 verder kunt u lezen helpbestand met open ogen of hier uw dsn-bestand om te delen help wat betreft Fragrance

Heel erg bedankt. Je mensen een grote hulp zijn. Hier is het circuit

[Quote = armess] Kan iemand plz omzetten in een PCB en geven het kunstwerk. [/Quote] De oplossing is gewoon op de ARES icoon in ISIS. Het moet in de rechter bovenhoek van ISIS. Resultaat zal openen ARES waardoor u een gebreke 2 layer PCB artwork. Afdrukken en u bent klaar om te gaan. U kunt ook iemand betalen om dit te doen voor je. Good luck.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back