hulp nodig bij het oplossen van spike Vg geïnduceerd door Vd op MOSFET.

G

G35

Guest
Hier zijn mijn quesoins:
1.zal veroorzaken Vd spike voltage (lawaai) op Vg voor een MOSFET?
2.Zo ja, hoe kan ik eleminate de spike spanning zodat Vg niet wordt verricht door Vd?

G35 wrote:

Hier zijn mijn quesoins:

1.
zal veroorzaken Vd spike voltage (lawaai) op Vg voor een MOSFET?

2.
Zo ja, hoe kan ik eleminate de spike spanning zodat Vg niet wordt verricht door Vd?

Thx voor je bericht.Ik ben echter niet gebruiken in een comparactor.Ik gebruik het in een borstelloze motor.De drain wordt aangesloten op een spoel, die is aangesloten op Vcc.En de bron is aangesloten op de grond.en gate spanning komt uit een output van een microchip bereik van 0V tot een aandraaien spanning.Echter, de poort spanning is enige ruis wanneer schakelt de MOSFET, die wordt veroorzaakt door de afvoer.is er een andere motheds om het geluid eleminate?Ik wil de poort spanning gaat naar de 0V zonder swingen.

G35,

ja, Spike spanning op de drain kan effect de poort spanning.De reden hiervoor is de gate-drain (Miller) capaciteit van de FET.Heb je geprobeerd om de pieken op de afvoer te beperken met behulp van een buffer circuit van drain naar source?De buffer zou ofwel een RC of een RC diode circuit.Alvorens iets anders rond het circuit Ik zou proberen de buffer.

Met vriendelijke groet,
v_c

RC circiut is een goed idee.Er kon echter niet helpen bij een hoge frequentie, omdat de afvoer is aangesloten op een spoel die verbinding maakt met een PWM.Eigenlijk is de Spike is prima.Wat veroorzaakt eigenlijk het probleem is de val van de spike.Het genereert een schommel en deze schommel van invloed op de gate spanning.en ik probeer af te komen van de spanning swing op de afvoer.Anyway, ik dank jullie voor al uw ingangen.

proberen lagere mosfet ingangsweerstand door weerstand aangesloten op poort bron.Of beter gebruik lage uitgangsimpedantie buffer (huidige booster) vóór mosfet.

Maar wat is de Spike parameters - toename tijd, amplitute en anderen en het type mosfet je gebruiken?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back