Hulp nodig bij detemining het signaal Stength coaxiale kabel

V

Viterbi

Guest
Ik wil een systeem te ontwikkelen dat kan meten de kracht niveau van elke luchtvaartmaatschappij (Schaal is 0 tot -150 db) gebruikt voor Televisie Transmission.If er sprake is van middelen laat het me know.And enkele be-idee voor de zelfde is van harte welkom. .
Thanks in advance
Vitebi

Ik denk dat elke ingenieur zou graag een spectrum analyzer hebben met 150 dB dynamisch.
Dit is niet mogelijk als gevolg van de verzadiging van de actieve apparaten aan de ene kant en het lawaai aan de andere kant.
Als je alleen het niveau van een signaal maatregel niet de zorg over harmonischen, andere vervoerders, etc (dwz handelen als een microwattmeter) kunt u analoge apparaten AD8309, het is niet expansief (sommige gratis monsters beschikbaar zijn vanaf AD) en zeer nauwkeurige met ongeveer 100 dB dynamisch.
Ik heb het gebruikt in de Matiaz Vidmar spectrum analyzer met zeer goede resultaten voor mijn persoonlijke hobby en het meten van het direct en gereflecteerd vermogen van de gekoppelde Branchs op directionele koppeling op het werk, met zeer goede resultaten.
U kunt de technische fiche op internet, gebruik van de schema's van de technische fiche, maar nemen veel zorg op de grond (hij kan zelf oscilleren met niets!!)
Hoop nuttig te zijn.
Dag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back