Hulp nodig bij de aanleg van een systeem voor spraakherkenning

C

Cross de Lena

Guest
Hallo, ik ben bezig met een project dat is gebaseerd op een systeem met spraakherkenning een microcontroller, de microcontroller te worden opgeleid tot 2 of 3 woorden herkennen en wanneer het woord wordt gesproken is het genereren van een interrupt soort dingen die ontgrendelen een elektronisch slot (zeg). ik een probleem opgetreden met betrekking tot hoe je de gesproken woorden (geïsoleerd) frequentie inhoud en andere vereiste specificaties.
Ik heb zelfs de forums gezocht voor soortgelijke postings en vond een link naar een site die de informatie heeft gegeven, maar het is nog steeds niet duidelijk te me.Here is de link

http://courses.cit.cornell.edu/ee476/FinalProjects/s2006/avh8_css34/avh8_css34/index.html

Ook, als iemand een heeft, zelfs een beetje idee over hoe verder te gaan kunt u respond.Hoping iemand dit leest en helpt me uit omdat ik in de werkelijke behoeften van it.Thanking vooraf, Bedankt.

Hoi,

Dit is een zeer goede applicatie.Ik heb gebruikt colea software voor spraak verwerking.
Pls krijgt de ref.materialen en ga er doorheen.In dat vind frequentiespectrum vertegenwoordiging en in verband met spraakverwerking.

Het kan helpen u.

Thanks ..

HAK ..

Hoi,
Bedankt voor het reageren.
Kunt u uw antwoord vullen op welk type van de verwerking u hebt gedaan op spraak.
Ook ik ben een newbie, dus kunt u mij vertellen dat sinds ik probeer te maken een stand-alone systeem dat geen interface met een computer hoe kan ik deze software gebruiken om spraakverwerking te doen heeft.

ps:-Kun je ook kunt u mij uitleggen hoe die Cornell University studenten in de bovenstaande link deden het proces?
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd, nogmaals dank je.

Hoi

Zoek Circuit Kelder site er was eens een leuk project met een van Motorola (nu FREESCALE) microcontroller voor spraakherkenning

Het werd gedaan lang geleden maybee 8 ~ 10 jaar over de 68.705 microcontrollerAll the best

Bobi

Bedankt voor de hulp tot nu guys.
Ik zal ook erkentelijk zijn als iemand een hint of twee over enkele toestel kan ik mijn interface met stand-alone systeem voor stemherkenning, zodat kan geven dat het werkt met de reactie van de spraakherkenning systeem.
Zelfs gebouw zou geen probleem, ik moet alleen een goed idee over een.
Bedanken iedereen die zijn er tijd genomen om te kijken naar deze post en ook ik ben erg dankbaar voor de mensen die hier hebben gepost.
Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back