Hulp met mijn problemen stroomvoorziening please ... dringend! ...

J

jong143

Guest
http://www.electronics-lab.com/projects/power/009/
i folled de scehmatic van die voeding dan toen ik een belasting op de uitgang trekt een overspanning van de belasting ...
kan iemand mij diagram op wat moet het goed ontwerp voor een voeding die kunnen leveren een vaste spanning van 12 volt en 20 Ampère uitgang ...
help me please en urgente ..........

Hoi,
Controleer uw aansluitingen, dient de stroomtoevoer werk op OK.Bent u krijgt juiste spanning bij lage stromen?Koppel de transistor verzamelaar (s) en controleer of LM312 12V uitgang, op minder dan 1 AMP geeft.Vervolgens sluit u de Trans.verzamelaars en zie, het is meestal een bedrading fout.

Groeten,
Laktronics

Quote:

Geplaatst: 27 april 2008 10:00 Post subject: Re: Help met mijn voeding problemen please ... dringend! ...-------------------------------------------------- ------------------------------Hoi,

Controleer uw aansluitingen, dient de stroomtoevoer werk op OK.
Bent u krijgt juiste spanning bij lage stromen?
Koppel de transistor verzamelaar (s) en controleer of LM312 12V uitgang, op minder dan 1 AMP geeft.
Vervolgens sluit u de Trans.
verzamelaars en zie, het is meestal een bedrading fout.Groeten,

Laktronics

Het is waarschijnlijk dat 1 TIP2955 wordt uitgesplitst wanneer zij worden in grote lopende operatie.

ziek moeten de transistoren test en alle van hen is geen gebrek .. misschien mijn IC regulator hebben een probleem ... bedankt voor je hulp!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back