Hulp met @ DS simulatie (Large signaal S-param)

E

E-design

Guest
Hoi

Ik probeer te kijken naar een groot signaal S-param vegen met ver 2003c via een van de pkg bibliotheek componenten (2N3866 / A).Ik gebruik een van de sjabloon set-up voor deze test.Mijn probleem is dat ik het vegen kan doen en de bijpassende over de inbreng van deze RF transistor, maar het moment dat ik probeer het en voeg een bijpassende spoel op de uitgang van de kant van de simulatie niet of hangt.
Het om een of andere reden niet in slaagt bij het oplossen van het ingangsvermogen rond 15dBm

De voorwaarden Ik ben op zoek is:

Sweep Freq (70-120MHz), (Vcc 14V), base-0v en input drive, 10-20dBm

Ik ben niet het gebruik van deze SW vaak dus ik hoop dat een @ DS deskundige kunnen nagaan om mijn probleem.

Thanks, E

Kunt u vertellen wat de waarschuwing is? Ik de voorkeur aan een lineaire simulatie doen om de stabiliteits-en winst parameter vinden in deze aandoening.

Dat is gewoon het ding, de simulatie venster opent zich en hangen zonder aan te tonen een fout.Het merendeel van de tijd heb ik op-afsluiten van de module opnieuw controle krijgen.Vreemd

Misschien dat de parameters die u instellen als macht of diagonaal iare suitable.It kan niet buiten het bereik.

Denk niet.Ik gebruik 1 / 2 van de Vcc, het is een 28V-apparaat en de basis geaard door middel van een choke voor klasse C operatie.Het punt is dat zonder bijpassende spoel in serie met de output van de simulatie draait perfect zonder fouten of waarschuwingen.Gevonden componenten in de input-kant zal niet tot een lock-up.

Ook dit is slechts een oefening van een bestaande werkende ontwerp dat ik probeer te simuleren en te verifiëren / prestaties te verbeteren.

Ik denk dat het iets in de solver set-up, type, nauwkeurigheid, stapgrootte enz.

Deze sjabloon lijkt niet redelijk, vooral de 4 poort coulper kan setup.How S (2,1) en S (3,1) gelijk aan 1 gelijktijdigheid?Ik raad je setup LSSP simulatie handmatig gebruik LSSP simulatie motor niet HB motor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back