hulp: matrix transformatie voor 2 robots

E

enginegrad37

Guest
hi there,
is er iemand me helpen met deze opdracht:

-2 Robots en een camera in het werk cel = 14 "× 14" × 7 "
-tafel centrum van het werk cel en diameter = 4 'haar volledige omwenteling per 4 minuten.
-2 Robots zich aan de tegenovergestelde hoeken van het werk de ruimte en 3 'afstand van de muur
de camera gaat het centrum van de tabel en de lens is 6 "hieronder maximum niveau

vraag: - eerste robot drop object op tafel die geïdentificeerd door camera, is controller tweede robot is verplicht op te halen het object na 60 seconden van haar wezen op tafel.eerste vraag, wat zijn de transformatie matrixen voor de werkzaamheden cel? tweede vraag betreft, vindt de transformatie matrix voor de tweede robot van de eerste vraag.

Het is heel moeilijk voor te stellen wat je hier beschreven.Ik denk dat ik kan helpen als je twee robots met constrainted banden en gewrichten en je kunt posten in de thread kan trekken.
Eerste suggestie is dat je moet denken twee robots in de wereldwijde coördinatie waarin je kunt opschrijven transformatie van de basis twee robot in rotatie en translatie-functies, zodat u kunt eenvoudig een wereldwijde transformatie tussen hen.Camera is slechts wereldwijde waarnemer zodat het kan worden op de hoogte van de vaste positie!?het goed is?
Sante,
Trung

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back