hulp iemand .....

O

onbepaalbaar

Guest
hi, vrienden

hulp nodig hebben op de volgende papier voor simulaties >>>>>>.
bedankt

maak je geen zorgen help knop zal zeker worden geduwd ....
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Wat wil je weten?

Gebruik een PSIPCE software, zou het mooi zijn als je dezelfde transistor modellen als ze kon gebruiken, maar een hoog niveau CMOS-model moet geven heel behoorlijk resultaat.
Just u een huidige bron waar IB1 wordt weergegeven (je zou kunnen uitvoeren, maar ik zou een ideale stok met een te beginnen.)
Ik zou denken het zal wel wat opstijgen gehannes te krijgen dat aan het werk zoals weergegeven.

hi, ik wil eigenlijk naar BSIM modellen te gebruiken en om verschillende parameters en dat is te variëren door schema .. ja, welke software moet ik gebruiken ...bedankt

Ik gebruik Cadence met de 0.35um proces AMS, ben ik heel zeker van dat ze gebruik maken van de BSIM 3 model.Een van mijn collega's gebruikt winspice met de BSIM modellen.Pretty much elke SPICE simulator zal lopen de BSIM modellen.
Enkele maanden terug had ik een controle over wat modellen OrCAD was werd gebruikt, en de BSIM degenen waren daar ergens, ik kan me niet herinneren wat ze genoemd werden, niveau 7 of niveau 9 denk ik.
Uitgaven 15 minuten op google moet dit kunnen ophelderen.
Als ik jou was zou ik kies de simulator u het beste bevalt, dan weten welke 'niveau' is de BSIM model.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back