hulp: eenvoudigste PAL / NTSC video decoder

C

cinemagg

Guest
Hi, all:
Ik heb een eenvoudige PAL / NTSC decoder, maar een composiet-video (of CVBS)-ingang en een groep van analoge R / G / B / Comosite Sync-uitgang.Kunt u mij helpen?Anyway Dank u!

Met vriendelijke groet!

Thank you all!Ik denk dat wat ik nodig heb is een RGB-decoder.Gisteren las ik een aantal SPECS zoals Sony cxa1585q, zal misschien ICs als dit past mijn aanvraag.Omdat cxa1585q alleen ondersteuning Y / C-ingang, dus moet ik voeg een Y / C seperator, Kunt u een aantal goede keuzes?Bedankt.
PS Ik heb gehoord dat Sharp IR3Y31M/3Y29M ook ok is, maar ik kan niet vinden hun specs, Kunt u mij helpen?

Als u als KIVI zegt en gebruik SAA7113 te bekeren tot ITU656 video die u zou kunnen gebruiken en DV Encoder terug naar NTSC converteren als Philips SAA7121, SAA7129, AD7171KSU, STV0018, BT864 ........

De AD-oplossing maakt gebruik van AD7171KSU minste externe delen

: R

ASIC wrote:

Hoeveel zijn ze in kleine hoeveelheden?ASIC

cinemagg wrote:

Thank you all!
Ik denk dat wat ik nodig heb is een RGB-decoder.
Gisteren las ik een aantal SPECS zoals Sony cxa1585q, zal misschien ICs als dit past mijn aanvraag.
Omdat cxa1585q alleen ondersteuning Y / C-ingang, dus moet ik voeg een Y / C seperator, Kunt u een aantal goede keuzes?
Bedankt.

PS Ik heb gehoord dat Sharp IR3Y31M/3Y29M ook ok is, maar ik kan niet vinden hun specs, Kunt u mij helpen?

Weet iemand waar ik de broncode van een dergelijke decoder kan vinden?
Ook waar vind ik een aantal ruwe video-data bemonsterd op 27MHz?
Bedankt!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back