Hulp bij Synopsys DC Syntaxis

G

giggs11

Guest
hoi,

Ik heb mijn setup-bestand als volgt:

doelgroepen bibliotheek core_cell.db ()
link_library (* IO_cell.db Wire_load.db)
symbol_library (core_cell.sdb IO_cell.sdb)

Ervan uitgaande dat de syntax hierboven klopt, Mijn vragen zijn:

1) Kan twee. Sdb bibliotheken worden aangegeven onder symbool bibliotheek?

2) IO_cell.db bevat alle IO buffers te gebruiken.Moet worden verklaard samen met core_cell.db onder doelgroepen bibliotheek ...?

Ik
ben ook proberen om de sterkte van een drive de ingangen in het ontwerp voor de aandrijving van een output pin van een IO-buffer.Het probleem is de IO_cell.db is verklaard in link_library.Dus als ik het commando hieronder:

set_drive-rise drive_of (IO_cell / IBUF / Z) "iInput2"

De compiler meldt een fout, omdat de bibliotheek kan; niet worden gevonden.Hoe schrijf ik de opdracht vooral gebruik te maken van een cel uit een bibliotheek in de link library ...?

Veel hulp nodig en dus enorm gewaardeerd,
Bedankt.

U kunt ook IOlib om lib te gebruiken drive_of (), maar vergeet niet te dont_use alle IO cel in synthese

of u kunt lezen lib en vinden het dirve nummer van de poort, dan voeg je het handmatig.

Een ding moet je notitie.De eigenlijke bibliotheek verwijzing naam is gedefinieerd in de bibliotheek zelf,
en niet de bestandsnaam.

Je moet beter controleren of de echte naam van de bibliotheek met behulp van report_lib commando.

Meer dan een bibliotheek kan worden aangegeven symbool bibliotheek.Geen probleem mee.
core_cell.db moet worden verklaard in target_library ook.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back