hulp bij op versterker ontwerpen

W

wael_wael

Guest
hi every body
kan iemand me helpen om de waarde van R & C te vinden in dit circuit of mij helpen analyse.
Thanks in advance
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

de waarde RC depond op uw belasting ook.

Refenece het boek:
cmos analoge circuit design

Wat is uw specificaties?RC waarden wordt bepaald door uw specificaties.

sunking wrote:

de waarde RC depond op uw belasting ook.Refenece het boek:

cmos analoge circuit design

de R & C is de waarde afhankelijk van de grootte van uw transistorradio's.

De R van de RC stelt een extra nul in de compensatie-netwerk.Dit nul moet worden gekoppeld aan een parasitaire paal uit de gevouwen cascode.De M21/M22 hebben een Transconductance (GM in DCOP resultaat bestand) die te maken met de CGS en CSB en andere caps er een parasitaire paal.Omdat deze pool is vooringenomenheid en tech dependend meestal de R is gemaakt van een NMOS en afgestemd op de gm hierboven.

Door de manier waarop de gemeenschappelijke spanning van de differentiële gevouwen cascode is undefined.Er paren van twee onafhankelijke curent bronnen op te treden tegen!

indien vond de soltion, als een orgaan rente
pls, download dit document
regds

kan iemand mij helpen te vinden v bias
regds

R = 1/gm51 cancell naar de invloed van het nulpunt en C, afhankelijk van de belasting condensator en de verhouding van de eerste fase versterker te krijgen en de tweede fase amplifer.usually nemen we de factor 2 ~ 3.

he,

Het spijt me te vertellen dat dit papier is crap.Ik lees dit document voor.i useed alle van de parameters en de dimensionering van de auteur gebruikt, maar i didnt krijgen wat hij heeft op dit papier.

btw, je bent het ontwerpen van een telescopische of een gevouwen cascode?

Toegevoegd na 1 minuten:airboss wrote:

he,Het spijt me te vertellen dat dit papier is crap.
Ik lees dit document voor.
i useed alle van de parameters en de dimensionering van de auteur gebruikt, maar i didnt krijgen wat hij heeft op dit papier.btw, je bent het ontwerpen van een telescopische of een gevouwen cascode?

wael_wael wrote:

hi every body

kan iemand me helpen om de waarde van R & C te vinden in dit circuit of mij helpen analyse.

Thanks in advance

Ja, ik ben het ontwerpen van telescopische op versterker, kan je me helpen?
do u betekent dit papier
"een 1.0V 10b 100 MS / s ADC-pijpleiding in 90 nm CMOS"
Hoi,

711_proj.pdf is geen goede referentie.

u hulp nodig hebt bij de dimensionering van de fets?Het zou beter zijn als je na de voeding en Vov u toewijst voor elk van de transistor.

Ik ben het met wjlzhx.R wordt gebruikt voor het annuleren van de nul veroorzaakt door de molenaar dop.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back