Hulp bij het SyncMaster 172N LCD-monitor

D

dewey3491

Guest
Hallo iedereen, Ik ben nieuw op deze site. Ik ben ook een beginner, maar als bevestiging denkt dat zijn blut. Ik ben bezig met een SyncMaster 172N LCD-monitor. Met de monitor aansluiting op een werkende laptop het lampje knippert groen en de LCD zal alleen toont een wit scherm. Ik geloof dat het een slechte LCD-scherm. Maar, weet iemand hoe je de monitor open om naar het LCD-scherm? Als iemand instructies over hoe om het te openen, of de maintenace handleiding kan je stuur deze dan naar mij. Thanks Dewey

[Quote = dewey3491] Hallo iedereen, Ik ben nieuw op deze site. Ik ben ook een beginner, maar als bevestiging denkt dat zijn blut. Ik ben bezig met een SyncMaster 172N LCD-monitor. Met de monitor aansluiting op een werkende laptop het lampje knippert groen en de LCD zal alleen toont een wit scherm. Ik geloof dat het een slechte LCD-scherm. Maar, weet iemand hoe je de monitor open om naar het LCD-scherm? Als iemand instructies over hoe om het te openen, of de maintenace handleiding kan je stuur deze dan naar mij. Thanks Dewey [/quote] hi hier is uw handleiding inclusief de disassmble procedures goed geluk Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back