Hulp bij het krijgen LMC567 te detecteren toon

K

kevin360

Guest
Ik hoop dat iemand kan wat nader toelichten waarom dit niet werkt voor mij.Op het eerste heb ik geprobeerd met behulp van twee LMC567 chips die waren beide met dezelfde waarde weerstanden en condensatoren, zodat ze op dezelfde frequentie (~ 2kHz).Vervolgens heb ik gevoed de output (pin 5) van de eerste LMC567 aan de ingang (pin 3) van de tweede LMC567 maar het heeft geen invloed op de output tegen allen.Omdat het niet werkte ik dacht dat misschien de bandbreedte was te smal en de variantie in de R & C-onderdelen uit de frequenties die ze draaien bij te verschillend, dus het zou niet detecteren de toon.Dus de volgende test is om een LMC567 en diervoeders
is het output (pin 5) aan
de ingang (pin 3) - nog steeds geen verandering aan de uitgang.

Nu de waarden die ik gebruik zijn Rt = 110 duodecies, Ct = 3.3nF, C1 = 4.7uF, C2 = 4.7uF.Als iemand wil dat ik met het opstellen van een circuit om te zien hoe het eruit ziet kan ik dat doen, laat het me weten.

Bedankt voor alle hulp die u kunt geven.

De output van een LMC567 is niet een toon.Het is een transistor met een output gelijkspanningsbron de buurt van de grond wanneer de ingang wordt gevoed een toon van de juiste amplitude en juiste frequentie.

Ik denk dat haar productie heeft behoefte aan een pullup weerstand, zodat deze zich op de voedingsspanning wanneer dit niet het opsporen van de juiste toon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back