Hulp bij het circuit

• Thread starter smartsarath2003
  • Start date
S

smartsarath2003

Guest
Hoi,
Kan iemand mij uitleggen aan de verruiging circuit werken Ik wil dat de cepacitor laden terwijl de transistor is ON en lozingen, terwijl de transistor is OFF via 22K krijgen.Welke wijzigingen moet ik maken.Ik probeerde het toevoegen van een reeks resitor naar de bron, maar dat heeft niet te helpd.

Alle hulp ...
Bedankt

smartsarath2003,
Het netwerk bestaande uit R1, C1 heeft een tijd constante van 10 seconden.De spanning over de kap zal veranderen weinig tijdens de <1ms off periode.De tijd constant moet heel kort zijn in vergelijking met de off tijd van de transistor in om dit te laten werken.
Groeten,
KralToegevoegd na 4 minuten:smartsarath2003,
Een addendum bij mijn eerder antwoord: Ik ben te spreken over de lineaire helling.Dit is te wijten aan de huidige beperking als gevolg van de eindige Beta van de transistor.Het resultaat is een constante stroom throu de transistor (en de condensator).
Groeten,
Kral

Het netwerk bestaande uit R1, C1 heeft een tijd constante van 10 seconden.De spanning over de kap zal veranderen weinig tijdens de <1ms off periode.De tijd constant moet heel kort zijn in vergelijking met de off tijd van de transistor in om dit te laten werken.

Nou, gelieve explaine die meer in detail wat wil je echt wilt?
Ik bedoel de vorm van uitgangssignaal of wat?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back