Hulp bij het Allegro (hoe je een netto-naam geven aan een koper gebied)

B

bingjiang99

Guest
Beste kerels, ik ben nieuw op Allegro (versie 15.5) Cadans. Ik heb hoofdpijn probleem mee. Ik ben het ontwerpen van een twee laags print (boven-en onderkant). Ik ben op zoek naar een stuk metaal gebied op de bodem (grond), en ik wil aansluiten op mijn inbreng grond. Ik weet dat ik moet een netto-naam toe te kennen. Toch kan ik niet een manier vinden om het te doen. Eigenlijk vond ik een tutorial, waaruit bleek dat ik kan doen Edit> Change Net. Ik kan echter niet zo'n menu in mijn ramen. Ik heb ook verbonden met mijn dossier hier. Als u suggesties heeft, laat het me weten. Ik waardeer uw grote hulp. Dank je wel,

Hi Selecteer uw vorm dan rechts klikken en selecteer Toewijzen netto beide typen uw netto naam of kies een net met cursor. Groeten, Majnoon

Dank je, Magnoo. Ik dacht dat het uit. Ik moet beginnen met een schema om een netlist in de PCB editor hebben. Ik kan niet leiden tot een netto binnen de PCB-editor direct, hoewel het Help-document laat zien zou ik kunnen doen. Misschien kan worden gedaan met de meer geavanceerde versie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back