Huidige waardering ... alle ideeën?

Z

zezito

Guest
Hoi!
Ik heb een transf.20V/50A, AC, dont vergeet dat het een transf.!Ik moet voor het meten van de stroom in elke afzonderlijke half cyclus, negatief en positief.Je hebt geen ideeën hoe dit te doen?

Bedankt

Zezito

Hoi

Waarom geen gebruik maken van een processor met een ADC en het verwerven van de sinal!?Vervolgens wordt het eenvoudig om te processe de gegevens ....

Texas Inst.hebben amplications merkt op dat tonen met behulp van de MSP430 als kwatt meter, u kunt gebruiken in uw werk.

http://focus.ti.com/analog/docs/analogtechdoc.tsp?familyId=342&navSection=app_notes&templateId=5246

Een andere eenvoudige methoded is het gebruik van twee dioden voor het filteren van het signaal negatieve deel van de positve een, ze met behulp van twee amperimeters maatregel de huidige waarde van elk een.

Met vriendelijke groet
Pendragon

Huidige meting gebeurt meestal met shunt weerstand.Maatregel spanningsdaling op serie weerstand of gebruik de huidige transformator.

Ik denk dat je kunt meten door het meten van de kracht en de spanning, dan maak je berekenen met de volgende formule: I = P / U.

Hoe te meten stroom wordt gemeten, zonder dat de spanning en de huidige?

Borber schreef:

zezito schreef:

Hoi!

Ik heb een transf.
20V/50A, AC, dont vergeet dat het een transf.!
Ik moet voor het meten van de stroom in elke afzonderlijke half cyclus, negatief en positief.
Je hebt geen ideeën hoe dit te doen?BedanktZezito

djalli schreef:Borber schreef:

Als je niet wilt dat een reeks resisitor, probeer dan een invloed Hall-sensor.Echt makkelijk om mee te werken.

pls zenden mij een MSP430F42x en C programmeertaal ebook te jeyakumar78 (at) gmail.com

als u een digitale reikwijdte en shunt weerstand kunt u de golf van spanning door de shunt (die zullen worden currenr golf) en daarna doen berekeningen in elke cyclus of periode die u wenst

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back